BE - Tungt släp

Vi på Nya Trafikskolan i Sandviken har två olika utbildningspaket när det gäller BE - tungt släp.

Vad är BE?

BE behörighet ger dig möjlighet att få dra en släpvagn med totalvikt upp till 3,5 ton (3 500kg).

Nya Trafikskolan erbjuder två utbildningspaket när det gäller BE- utbildning. I paketet ingår BE-boken, obegränsade webbtester, max 3 st körlektioner a´50 min samt lån av vårt ekipage vid provet.

Vi på Nya Trafikskolan bokar proven.

BE- utbildningspaket

Körningen innehåller 5 stora moment:

• Säkerhetskontroll & funktionskontroll
  • Manövrering
  • Stadstrafikskörning
  • Landsvägskörning
  • Manövertest

Vad är det för krav på dig?

1. Körkortstillstånd
  2. Teoriprov
  3. Körprov

(Ålder BE 18 år)

Boka utbildning

BE- utbildningspaket utan teorilektioner
Pris 4 500 kr

BE- utbildningspaket med teorilektioner
Vill du boka ditt BE utbildningspaket med upp till 3 st teorilektioner a´50 minuter långa så väljer du detta paket.

Pris 5 500 kr

Trafikverkets avgifter tillkommer och ingår inte i utbildningspaketen.

Trafikverkets avgifter:
Fotografering 80 kr
Teoriprov 325 kr
Körprov 1650 kr

Ej avbokad körlektion debiteras fullt. Ej avbokad körlektion debiteras fullt. Avbokning måste ske vardagen före, senast kl. 12.00.. Trafikverkets kostnader tillkommer. Vi reserverar oss för eventuell felaktig prisinformation. Priser från 2023-11-01
Producerad av
cross